Philips HSHSB2313/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HSHSB2313/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

KiesMichiel 12-11-2013
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Binnen 6 maanden problemen met voeding, gelukkig onder garantie vervangen, maar nu, 1,5 jaar later, weer voeding probleen, Ben niet de enige zo te lezen (hier en op Philips forum). ben benieuwd hoe Philips dit oplost.

Niet goed dus.........ditzelfde bericht paar weken gelden ook al op Philips forum geplaatst (en dus goedgekeurd) al die tijd zichtbaar geweest, maar nu komt er dan eindelijk een reactie via e-mail.......dat de review niet aan de richtlijnen voldoet en is verwijderd. Die richtlijnen staan hier http://brand-reviews.philips.nl/content/7543b-nl_nl/guidelines.htm en geen enkele is/was van toepassing, dus verwijdering review blijkbaar alleen bedoelt om slechte review te voorkomen.

Nog paar pogingen gedaan, maar review wordt nu telkens verwijderd. Sterker: is er ook nog een andere negatieve review van iemand anders weggehaald (er stonden er 8, 9 met mijne erbij, nu 7).

So much for customer care.....nu zeker geen Philips meer!

Problemen bij producten kunnen voorkomen, maar er totaal klantonvriendelijk mee omgaan is de doodsteek voor een consumer brand!

(Cc van dit bericht nu naar directie Philips en andere fora gestuurd)

francolino 12-08-2011
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Dit apparaat gekocht om televisiegeluid in de slaapkamer op te peppen. Decoder op aangesloten met optische kabel. Het geheel ziet er wel mooi en veelbelovend uit er zijn genoeg aansluit mogelijkheden maar eenmaal alles aangesloten vind ik het geluid nogal tegen vallen. De bas uit de subwoofer is inderdaad veel te dominant en zelfs in de laagste stand nog te veel aanwezig.Het hoge tonengebied is ook al niet denderend te noemen. Al met al een mooi ontwerp, maar de inhoud valt tegen.

Eline1978 30-07-2011

---------- update review, 06-04-2011 ----------
nu ongeveer een half jaar in bezit van deze prachtige set. ben nog steeds net zo tevreden als een half jaar geleden. En nogmaals voor mensen die niet zo van bass houden is deze niet zo geschikt. Maar hoe harder je het geluid zet hoe minder dit opvalt.

---------- 1e review, 06-04-2011 ----------
Echt super mooi geluid.
Hou persoonlijk wel van een beetje extra bas, maar deze is ook eenvoudig uit te schakelen. Dus snap somminge reviews niet helemaal. Voor de rest ziet hij er ook nog eens mooi uit. Mogelijkheden zijn ook uitgebreid, verschillende Movie / Music / Game Mode mogelijkheden. Erg eenvoudig in gebruik. Ben zeer Tevreden over dit product en zou hem zeker aanraden !

Frans1979 14-06-2011
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Heb setje via marktplaats overgenomen voor 100 euries. Ben uiteindelijk na wat gepuzzel best tevreden. De set aangesloten op mijn philips pfl8404 met coaxiaal kabel. Heb op deze manier geen vertraging in geluid (nl. met hdmi aansluiten via set top box/hdd recorder geeft bij mij wel vertraging)en heb daarbij het geluid van tv ook aan staan. Easylink dus uit staan. Dit voor de hogere tonen via tv en via de soundbar de zwaardere tonen. Klinkt gewoon netjes. De bass trilde inderdaad aardig door op mijn laminaatvloer en dat stoorde me wel. Heb rubber onderzetter in stukken geknipt en onder de pootjes van de subwoofer gedaan om de bas wat te temperen. Dit scheelt zeker in het doordreunen. Met dikker rubber materiaal zal het nog beter zijn, vermoed ik. Al met al best tevreden nu.

paul-Z 15-08-2010
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

in het begin zeer tevreden met het ding, extreem veel bas dat wel maar dat vond ik juist wel lekker met actie films.het stoorde mij niet.de vormgeving vond ik ook geweldig, stond mooi onder mijn philips lcd.maar na een jaar begaf de ventilator die in de sub zit het, het maakte een zeer iritant geluid. na vervangig ws het euvel verholpen en speelde het weer als een tierlelier. maar toen!!! de regelunit begon een piepend geluid te maken en daarna begon het geluid uit te vallen en de sub een ploppend geluid te maken.hiernaar gezocht op internet en ik was absoluut niet de enige met deze storing.wat blijkt nu, de regelunit is te warm geworden waardoor het binnenwerk is gesmolten en condesatoren zijn gesmoten en uitgezet door de warmte, resultaat de soundbar is onherstelbaar beschadigd.het gesmolten plastic zit overal.uiteraard philips gemaild en wacht op antwoord.ik vind dit zeer kwalijk omdat er een ernorme kans op brand is op die manier.her en der hoor je verhalen dat de soundbars uit de goedkopere segment van philips niet goed zijn en vaak kapot gaan.ik persoonlijk vind het een gevaarlijk ding maar ziet er mooi uit en het geluid was ook super.jammer van de mankementen aan het apperaat

bartjenbakker 17-04-2012

Werd er positief geantwoord op uw verzoek?

Ik zit hier namelijk met dezelfde symptonen en ik had graag geweten of ik al dan niet kans maak op herstelling of schadeloosstelling.

GWP 07-04-2010
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Prijstechnisch gezien een interessante oplossing voor het verbeteren van het geluid van mijn TV. Altijd goede ervaringen gehad met Philips, helaas deze keer niet.

De Subwoofer is enorm overheersend, geluid zacht, de subwoofer blijft dreunen.

De delay van 200ms om geluid en beeld synchroon te laten lopen is niet voldoende. De "presets" voor verschillende geluidsbeelden (equalizer?) is ook niet bepaald goed te noemen. Heel jammer, maar dit setje heb ik bijna gillend weer terug gebracht.

Double_A 24-02-2010
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Geluid wordt inderdaad overheerst door de subwoofer, maar was verder best tevreden. Op onverklaarbare wijze ging het apparaat stuk: ploppend geluid in de luidsprekers en apparaat viel uit. Ben totaal afgeknapt op de service van Philips: werd verwezen naar reparateur met heel slechte service: volgens hen had ik de subwoofer niet ingeleverd, bleek later toch aanwezig. Reparatie duurde bijna 8 weken, apparaat terug en na een half uur weer dezelfde klachten. Heb om omruilen gevraagd, maar beleid Philips schijnt te zijn dat tenminste 4 keer gerepareerd moet worden. Was er wel klaar mee en heb dus de stap naar een echte receiver gezet van ander merk (Onkyo) en ben daar heel erg tevreden over. Philips heeft voor mij afgedaan.

Oh ja: ik had de soundbar ook aangeraden aan vrienden. Zij kregen helaas dezelfde klachten. Koop dit product dus niet!

puuk2010 17-02-2010
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Ik heb dit apparaat 4 dagen in bezit gehad.
Dit was echt een ramp, mijn huis stond te trillen zoerg was het.
Zelfs op de laagste stand van was het geluid niet om aan te horen.
Het enige positieve was de vormgeving, past namelijk heel moooi voor een platte tv.

pa_ul 28-01-2010
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Sinds een week in bedrijf.
Aangekocht om de geluidskwaliteit van LED TV te verbeteren.
Geluidskwaliteit is niet goed.
Vooral de lage tonen worden veel te veel versterkt. Dit is zeer onaangenaam zelfs in stand 1 van de subwoofer.
Service line van Philips zegt dat mogelijks binnen 2 weken een upgrade komt.Ik mag binnen 2 weken terug contact opnemen.
Matten onder de subwoofer helpen niet.

hansien 30-08-2009
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

een 2 weken in bezit met een ps 3 hier op aangesloten via hdmi en het geluid echt fantatish dts hd en dolby true geprobeerd en dit word perfekt afgespeeld de ps 3 doet dat je kunt via de playstion de instelling doen bitstream of pcm en beide werken

heel tevreden hans

RobMex 10-05-2009

----------update review, 10-5-2009-----------
Na 5 dagen heb ik het apparaat toch teruggebracht naar de winkel omdat de basbox gewoon te veel trilt/bromt en de laagste stand 1 nog veel te hoog is wat superirritant is, superzonde want kwa vormgeving echt supermooi.
Ik heb hem omgeruild voor de Philips Mci500H met 70 euro bijbetaling. Deze is kwa vormgeing ook een juweeltje en geluid is erg goed, binnenkort hierover een review

---------------1e review, 2-5-2009----------
Ongelofelijk wat een geluid uit deze lange geluidsbox, en een mooie slanke vormgeving. Philips is kwa vormgeving en inovaties weer erg goed bezig de laatste jaren. Ook ik heb het basprobleem dat deze op het laagste nivo soms nog te zwaar is. De prijs is niet laag, maar is het wel waard. De kabel tussen geluidsbar en basbox is overigens tekort en meer dan jammer dat er geen USB aansluiting aan de achterzijde is, maar verder topprodukt.

patrick1990 22-04-2009
Geschreven voor: Philips HSHSB2313/12 zwart

Deze set gister aangeschaft, mooie kleine verpakking, en makkelijk te monteren. geluid heel helder, alleen zelfs met de bass op het laagste niveau nog overmatig aanwezig, heb dit opgelost door extra rubber dopjes onder de subwoofer te plaatsen.

Verder ziet het apparaat er keurig uit en er is zorg aan besteed, ook de muurbeugel zit erbij.